Dodge SRT4 Forums - SRT4mation banner
1 - 19 of 19 Posts

·
Registered
Joined
·
2,938 Posts
Discussion Starter · #11 ·
The-Violator said:
And dude, you seriously own the NWS section here holy shit man.. I would love to see your favorites.. lol

porn
porn
porn
porn
srt-4mation.com
porn
porn
porn
porn
porn
srtforums.com
porn
porn
midget porn <------------- :rofl: :rofl: :rofl:
porn
porn

hahha
:HappyBirt
 

·
Registered
Joined
·
289 Posts
gspeedaddict said:
have you made any more vids lately
Nah, I am tryin to settle-in in colorado first. I'm not even using my power tower computer.. I'm stuck using my little 1.3ghz laptop right now.. I would never try to make a video on this thing, it would probably just blow up..
 

·
Registered
Joined
·
2,938 Posts
Discussion Starter · #13 ·
The-Violator said:
Nah, I am tryin to settle-in in colorado first. I'm not even using my power tower computer.. I'm stuck using my little 1.3ghz laptop right now.. I would never try to make a video on this thing, it would probably just blow up..
damn.i hate the high elevation but isnt that an advantage for turbos
 

·
Registered
Joined
·
289 Posts
heckel26 said:
hey jason hows the new digs?settling in?say hey to the fam.lates.
Gettin settled in, sorta.. I still have to move one more time.. When my sister-in-law finally decides on a house, we are going to move in with her. So it fuckin sucks to say the least. lol But yeah I'll tell em you said hi, do the same..
 
1 - 19 of 19 Posts
This is an older thread, you may not receive a response, and could be reviving an old thread. Please consider creating a new thread.
Top