Dodge SRT4 Forums - SRT4mation banner
1 - 9 of 9 Posts

· Registered
Joined
·
2,851 Posts
that would be good owning
 

· Registered
Joined
·
6,975 Posts
Broken5hift said:
its the same guy that was just banned
LOL rentless lil buggers arent they

EDIT: remember when he 1st joined on the other name and i was like "SUP man hows the gay porn collection doing" and him and 04eblue were like WTF IS THAT HOW YOU TREAT NEW MEMBERS! and im like YES MAM.. then the admins were like WTF BE NICE TO HIM! lol he turned out to be a compulsive lying sac of shit that <3's gay porn

Edit 2: I rule..
 

· Registered
Joined
·
245 Posts
Wheat_Burner said:
Welcome to our newest member, HondaDX>SRT$
Welcome HondaDX. You came to the right place; now do you have your H-bomb retardant flame suit on? Yer gonna need it:smilie_au
 

· Registered
Joined
·
1,105 Posts
DrEdSrT4 said:
LOL rentless lil buggers arent they
yup completely rentless....:crazy:
 
1 - 9 of 9 Posts
This is an older thread, you may not receive a response, and could be reviving an old thread. Please consider creating a new thread.
Top