Dodge SRT4 Forums - SRT4mation banner
1 - 15 of 15 Posts

·
Registered
Joined
·
289 Posts
Discussion Starter · #4 ·
253/28x on just turbo, with 100 shot I ran 381/392. So I am happy.. I still have my nitrous hooked up and jetted for a about a 50shot but I was too chicken to do it on the dyno.. hehe.. I'm stoked that I can have this kind of power on pump gas!!! w00t!
 

·
Registered
Joined
·
855 Posts
yay!!!! i helped build that car :bigthumb:

congrats jason... i'm almost to the big turbo stage myself... once i get a return line, fuel pump and injectors, that's it... no more for the stocker

great numbers... 400 on pump is rare... at least around here... what octane you guys have in CO?
 

·
Registered
Joined
·
855 Posts
that is awesome... i knew your car had some serious power the way it pulled on my stage2 like i was standing still :lol:

congrats... i can't wait to do mine :bigthumb:
 

·
Registered
Joined
·
8,169 Posts
nice numbers..god i love juice!

hozay put down almost 400 on 19 psi on pump and the afrs were as rich as 10.1!.
we just got the car back on the road with a fresh block so i wanna see it hit 500 on high boost and race gas
 

·
Registered
Joined
·
289 Posts
Discussion Starter · #13 ·
never2muchboost said:
nice numbers..god i love juice!

hozay put down almost 400 on 19 psi on pump and the afrs were as rich as 10.1!.
we just got the car back on the road with a fresh block so i wanna see it hit 500 on high boost and race gas
Hell yeah, juice is awesome.. I think I'm gonna have to spray it the next time I hit up the dyno and see how much it affects spool and power levels.. :cool:
 

·
Registered
Joined
·
614 Posts
The-Violator said:
Hell yeah, juice is awesome.. I think I'm gonna have to spray it the next time I hit up the dyno and see how much it affects spool and power levels.. :cool:
good to hear you got it tunned and stuff!!!! and don't forget i helped build it:D
 
1 - 15 of 15 Posts
Top